Власники карт UTA Full Service мають переваги щодо безпеки – а саме, завдяки широкій мережі пунктів акцептації UTA у Європі, безготівковим розрахункам з постачальниками та сервісами, а також завдяки безпеці карти, яка вимагає застосування PIN-коду та контролю за транзакціями для уникнення невідповідного використання карти.

Однак, саме власник карти відповідає за належне зберігання та використання UTA Service Card. Таким чином, повинні застосовуватись наступні рекомендації.

UTA рекомендації для безпеки карти:

  • Ніколи не залишайте карту UTA без нагляду.
  • Завжди зберігайте карту так як і готівку, а також завжди обов’язково тримайте карту при собі.
  • Завжди запам’ятовуйте ваш PIN-код  та ніколи не зберігайте його разом з вашою картою.
  • Завжди нагадуйте персоналу на АЗС про необхідність роботи з картою у вашому полі зору.
  • Завжди попередньо упевніться, що ніхто сторонній не бачить PIN-код підчас введення.
  • Перевіряйте усі дані у квитанціях (дати та кількість пального) одразу.
  • Завжди негайно повідомляйте про втрату чи крадіжку карти.

Що потрібно робити у випадку втрати чи крадіжки карти?

На жаль, в Європі стаються випадки злому автомобілів та крадіжок сервісних карток. Зазвичай, злочинці систематично намагаються потрапити в припарковані автомобілі, в зламані або в такі, що стоять вздовж дороги. В більшості випадків викрадають сервісні картки підчас купівлі пального. Навіть, якщо очевидно нічого не викрадено, ми рекомендуємо блокувати відповідну карту негайно. Не може бути виключено, що злочинці копіюють карту після проникнення в автомобіль.

Дуже важливо, щоб негайно заблокувати відповідну карту. У випадку втрати чи крадіжки карти часовий фактор є надзвичайно важливим і втрата часу може справді означати великі втрати коштів.

Щоб заблокувати карту, звертайтесь:

тел.: +38 044 492 82 42
моб. +38 067 322 69 02

e-mail: uta@uta.ua